Authenticiteit van de beoordelingen
Trustami is een onafhankelijke dienstverlener voor het tonen van externe reviews. Trustami importeert klantbeoordelingen van platforms van derden. Helaas kunnen we de authenticiteit van alle vele beoordelingen die we automatisch verzamelen niet verifiëren. In het geval van geïmporteerde beoordelingen kan Trustami daarom niet garanderen dat deze beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Beoordeel nu!
Over
Alles für Vögel
Actieve netwerken:
Ervaring op netwerken (jaren): 12
Likes: 765
Volgers: 883
Weergaven op sociale media: 110.893
Trustami-profielweergaven: 8.850
Online identiteit:
Beschrijving:
Laatst bekende profielwijzigingen:
Trustami Top Rankings voor Alles für Vögel
Online ervaring
Trustami-verificatie
Sociale beïnvloeding
Wat is Trustami
Beoordelingen voor Alles für Vögel
Actieve netwerken
124 volgers | 110.893 weergaven
Inactieve netwerken
12 beoordelingen (100,00% positief) | 765 likes | 759 volgersIn het geval van beoordelingen door Facebook Pages kan niet worden gegarandeerd dat deze zijn ingediend door gebruikers die de goederen of services daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Nieuwe recensies in de periode van 01.07.2025 tot 01.06.2026
Fragment uit ervaringen met Alles für Vögel
Periode van 22-09-2025 tot 01-06-2026
| | 01-06-2026
"Einfach Spitze"
| | 23-05-2026
"Gute Produkte, schneller und qualitativ guter Versand"
| | 19-05-2026
"Sehr schnelle Lieferung. Sehr gute Verarbeitung und eine richtig schöne Optik. Bin sehr zufrieden."
| | 19-05-2026
"Schnelle Lieferung, Preis/Leistung passt, gute Produkte"
| | 18-05-2026
"Sehr schnelle Lieferung, gute Ware."
| | 14-05-2026
"Wir bestellen schon seit Jahren und das heißt soviel daß wir sehr zufrieden sind."
| | 13-05-2026
"super, wie immer !"
| | 13-05-2026
"Die Nistkästen sind perfekt.
Leider hat die Lieferung mit DPD nicht geklappt, das Fahrzeug ist zur angegeben Uhrzeit an meinem Haus vorbeigefahren und hat nicht ab geliefert sondern das Paket in die abholstelle
gebracht. Ca 3 km entfernt. ich musste das Paket dort abholen, war sehr unbequem.
nie mehr DPD !!"
| | 12-05-2026
"Sehr schöne Qualität, sieht genau so aus wie auf den Fotos und super schnelle Lieferung… TOP"
| | 10-05-2026
"Alles perfekt"